środa, 13 maja 2015

Wybór odpowiednio wygodnych butów - rzecz ważna czy mało ważna ?

Cześć Kochani :* Co tam u Was ? Czy tylko u mnie pogoda ma dziś " okres " ? Wczoraj było tak pięknie wręcz idealnie . A dzisiaj ? Wiatr zaraz słońce , deszcz i tak w kółko :/ No ale nic , trzeba się cieszyć tym co się ma . Niedługo wakacje w końcu :3 

Zakupiłam sobie wczoraj nowe trampeczki firmy Smith's . Kupno butów w gruncie rzeczy jest ważną sprawą . Bo to czy dobierzemy odpowiednio wygodne buty będzie sprawowało to jak będziemy się czuć przez reszte dnia . Buty muszę być wygodne bo inaczej nie wyobrażam sobie aby iść i być w nie wygodnych butach przez 8 godzin w szkole . Oczywiście przyciąga Nas wygląd zewnętrzny , jak one wyglądają czy są ładne schludne i czy przypadają w Nasze gusta . Ale czy kupilibyście bardzo nie wygodne buty , które powodują że powstaj,ą odciski na nogach ? Wydaje mi się , że nie . Nie powiem , że sama nie mam jednej pary butów , które kupiłam tylko dlatego że mi się podobały ale nie chodzę w nich na codzień . Mam je tylko na tzw. specjalne okazje .

Tak ogólnie ostatnio zastanawiam się nad zakupem nowych butów i no nie mogę się zdecydować . Jak myślcie Roshe Run czy Air Force ? Ja osobiście jestem bardzo nie zdecydowana i nie mogę się zdecydować :/ Jakie Wy byście wybrali ? Czy może polecacie zupełnie inne ? Tylko nie Air max'y bo je już mam :") Aczkolwiek czekam na Wasze propozycje .





Teraz tak z innej beczki . Postanowiłam ostatnio , że raz na jakiś czas będę pisałą recenzję jakiegoś produktu. Co Wy na to ? Uważacie , że to dobry pomysł ?


+ Łapcie trzy fotki mojego dzisiejszego stroju ;) 




Bluzeczka - Lidl , kolekcja Esmara
Spodnie - Sztuczna skóra , nie wiem jak się nazywa ten materiał :/ ale starsznie szybko się wyciera . Aczkolwiek spodnie idealnie układają się na nogach . / Pozdrawiam Orchixoxo :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz