niedziela, 12 kwietnia 2015

OOTD Czyli Outfit of the day ♥

Cześć kochani :* Czy tylko u mnie jest taka mega świetna pogoda ? Aż chce się wyjść na dwór i tyle rzeczy zrobić . Niestety trzeba wrócić do rzeczywistości bo jutro już szkoła :/ Ale mam zamiar dzisiejszy dzień do końca wykorzystać . Oczywiście nauka też jest ważna , ale komu chce się uczyć kiedy za oknem + 15/20 stopni . 
Dzisiaj nie napiszę zbyt dużo bo czas mnie goni , jednak po raz pierwszy pojawią się zdjęcia :) .
Oczywiście jest już w pełni wiosna więc czas na takiś outfit . Ostatnio nabyłam jasne jeansy , i muszę przyznać szczerze że nie żałuje ich zakupu . Są bardzo wygodne i dopasowane do ciała . A także bluzeczkę w takim czarno-popielatym  kolorku z nadrukiem . Była akurat przecena w house i za bluzeczkę zamiast 39.90 dałam 19.90 i jestem z niej mega zadowolona . Potrzebowałam właśnie do moich stylizacji takiej zwykłej bluzki z nadrukiem ze ściętymi rękawkami .







Spodnie - w sumie nie wiem skąd one są bo dostałam je od mamy :/
Bluzka - Klik
Pozdrawiam ♥ / Orchii :*

8 komentarzy:

  1. Spodnie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne spodnie! ;*

    http://bylsobiepewnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne ubrania :3
    http://allexsis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie!!!! Podoba mi się ta stylówa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tu świetnie !!! :) podoba mi się !

    www.pozytywnapatryszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. trafiłaś na super okazję ;) tym bardziej, że bluzeczka śliczna :*
    zaobserwowałam kochana, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post o snapchacie ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. super :)
    podoba mi się :)

    obserwuje i licze na to samo


    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie widać bluzeczki w całości, musi być sliczna :)

    OdpowiedzUsuń